קורס קידום אתרים

בשנית האחרונות נושא קידום האתרים האורגני בגוגל נהיה מוכר ואף אופנתי. כיום, כל בעל עסק כבר מבין שעליו להיות בגוגל כדי לקבל הרבה יותר לקוחות. עד לפני כמה שנים המצב היה שונה לחלוטין. בעלי עסקים כלל לא הכירו את המושג קידום אתרים.

עם חשיפת הפוטנציאל לבעלי עסקים, החלו מספר מכללות בתחום ללמד את המקצוע מקדם אתרים. וכיום יש כבר מספר שחקנים לא מועט שמלמדים קורס קידום אתרים בישראל.

השאלה הנשאלת היא איך לבחור את המכללה הנכונה? איך לבחור איפה ללמוד קורס קידום אתרים? הרי יש כל כך הרבה שחקנים וכולם כמובן מספרים שהם הטובים ביותר בתחום.

אז הנה לכם מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת הקורס הנכון עבורכם:

  1. המיקום הגאוגרפי: המיקום הגאוגרפי ללא ספק חשוב. למה לנסוע רחוק כשאפשר ללמוד קרוס לבית אם יש כזאת אפשרות? ההמלצה שלנו היא דווקא להתעלם מפרמטר הקירבה לבית כיוון שהקורס לוקח בסך הכל מספר חודשים ולא מתקיים כל יום. מצד שני, לא תרצו לפספס את הגוף המקצועי באמת רק בגלל שהיה קצת רחוק מהבית.
  2. המכללה עצמה: תבדקו טוב טוב מי הגוף שמעביר את הקורס. תחפשו בגוגל את השם של המכללה בתוסף המילה המלצות וגם בתוספת המילה תביעות. המלצות כאמור אפשר לזייף די בקלות, זה נעשה באמצעות פרופילים פיקטיביים ומזויפים של עובדי המכללה, אך את התביעות קצת קשה יותר להסתיר. תקראו את פסקי הדין ותראו על מה נתבעה המכללה (אם בכלל) ומה היה פסק הדין. תלונות יש לא מעט בכל מקום, אך תבדקו כמה תביעות היו. אם הייתה תביעה אחת או 2 – זה סיפור אחד אבל אם יש עשרות ומאות תביעות זה כבר סיפור אחר לגמרי ונראה כי מדובר בדפוס התנהגות של המכללה.
  3. הפרמטר החשוב ביותר בלימודי קידום אתרים זה המרצה שמעביר את הקורס. תשאלו את המכללה מי מעביר את הקורס ותבקשו לדבר עם המרצה, טלפונית או בפגישה במכללה. תבדקו שלא מדובר במישהו שלא עובד בתחום או במישהו ממש חדש בתחום. תבדקו שלא מדובר במישהו שרק מלמד את התחום אלא גם עובד כמקדם אתרים כעצמאי או כשכיר. תשאלו את המרצה מה הוא מקדם עכשיו ותבקשו לראות דוגמאות. תבקשו להציץ בחשבון הגוגל אנליטיקס של המרצה ובחשבון כלי מנהל האתרים שלו, אם יש שם עשרות ומאות אתרים, סיכוי גבוהה יותר כי הוא באמת מקדם אתרים.
  4. תשאלו את המרצה אם יש לו בלוג מקצועי בו הוא כותב מאמרים על קידום אתרים, על הניסויים שהוא עושה בתחום, על סיפורי ההצלחה שלו. אם אין למרצה בלוג מקצועי או אתר משלו – הדבר יהיה דומה לסנדלר שהולך יחף, או למישהו שמציג את עצמו כמקצוען אבל בפועל הוא מתחזה.
  5. והדבר האחרון: תנסו למצוא מספר אנשים אמיתיים שאתם מכירים או שחברים שלכם מכירים אישית, אנשים שלמדו באותה המכללה. ותשאלו אותם איך היה באמת. אם הקורס היה מוצלח הם ישמחו לספר לכם. אם הקורס לא היה טוב – הם ישמחו עוד יותר לספר לכם על זה. תשאלו אותם גם מה הם עושים היום והאם הם עוסקים בתחום קידום האתרים אחרי שסיימו ללמוד את התחום.

בין היתר, אנו ממליצים לכם לבדוק את מכללת Best-SEO בניהולו של לאון דייטש, הבעלים של סוכנות הפרסום בדיגיטל בשם Best-SEO.

במכללת Best-SEO ניתן ללמוד קורס קידום אתרים, קורס בנייה ועיצוב אתרים, קורסים בפרסום בגוגל אדוורדס ובפייסבוק וקורסים בנושא האיקומרס – הקמה, ניהול, שיווק ופרסום של חנות וירטואלית באינטרנט. המכללה ממוקמת בלב תל אביב.

ליצירת קשר על מכללת Best-SEO ניתן לצלצל למכללה:

03-9763333

או לגלוש לאתר: www.college.best-seo.co.il

צוות אסטריקס מאחל לכם הצלחה רבה בלימודים!