פרסום ממומן – איך עושים את זה נכון.

בתקופה האחרונה בעלי עסקים התחילו ללמוד ולהתעסק עם פרסום בגוגל. רובם מהם מכירים את השיטה בשם תשלום פאר קליק.  לצורך שיפור של הפרסום הכנו המלצות, שיכולות לעזור להגיע לתוצאות יותר טובות.

קודם כל, נציין, ששיטה של קידום ופרסום ממומן בגוגל, זו אחת מהשיטות המובילות, אשר בדרך כלל מביאה לבעלי עסקים לתוצאות בצורה מיידית. לא סוד, שאחוז הישראלים, שמשתמש באינטרנט הולך וגודל כל יום, אנשים נכנסים לאינטרנט ומחפשים מידע, מוצרים או שירותים, ובכך נדבר על טיפים והמלצות, שיעזרו לכם לקבל מקסימום תוצאות בעזרת פרסום ממומן בגוגל.

דבר הראשון, הכי חשוב –  יצירת עמוד נחיתה מעולה.

כל בעלי עסקים, חייבים לשים לב לפרטים בזמן יצירת עמוד נחיתה, אשר יציג את השירותים או מוצרים שלכם. מאוד חשוב בזמן יצירת עמוד נחיתה לציין, מה בדיוק השירות שמציע עסק ולהשתמש בקריאת פעולה.  כמו כן לכלול טופס של יצירת הקשר או להפך, פרסום מספר טלפון, שדרכו ניתן לעשות הזמנה או התייעצות בנושא. מאוד חשוב גם להקפיד ליצור עמוד נחיתה רספונסיבי , כך שתהיה לאנשים אפשרות לראות את ההצעה בעזרת טלפונים ניידים.  

פרסום ממומן – איך עושים את זה נכון.

ישנם כמה סוגים של קמפיינים, אשר אפשר ליצור במערכת של גוגל. למשל, קמפיין לרשת חיפוש, קמפיין לרשת מדיה, שילוב של השניים וישנו גם קמפיין שופינג. כמובן, תצטרכו להתאים את הקמפיין בהתאם לשירות או מוצרים של העסק. כמו כן, ניתן להשתמש גם בשילוב של סוגי קמפיינים. כך למשל, אם נרצה לפרסם כסא נדנדה לגינה, נוכל לבחור בקמפיין לרשת החיפוש וקמפיין לרשת המדיה. מודעות של קמפיין ברשת המדיה נוכל לפרסם באתרים מסוימים, אשר יהיו קשורים לנושא עיצוב הבית, עיצוב גינה/ חצר ועוד.

לעומת זה בקמפיין לרשת החיפוש עדיף לשים לב על בחירת ביטויי מפתח המתאמים ביותר. תוכלו גם לבחור בין סוגים שונים של ביטוי מפתח. כך למשל, גוגל מציע התאמה מדויקת לביטוי מפתח, התאמה רחבה, התאמה מדויקת או התאמה לביטוי. לכל אחת של ההתאמות ישנם מאופיינים משלה. התאמה של עמוד הנחיתה ואת ביטוי המפתח בצורה מושלמת, גורם לכך, שמחיר עבור קליק יהיה יותר נמוך.

דרך אגב, שיטה של פרסום בגוגל מאפשרת לבעלי עסקים לנהל את תקציב עבור הפרסום בשקיפות המלאה מצד של גוגל. אתם תוכלו לבחור בין תקציב יומי ולבין תקציב עבור תקופה מסוימת. כמו כן, תוכלו לבחור, שעות וימים של הצגת המודעות.

עוד דרך טובה, שתמצאו בפרסום בגוגל, אפשרות ליצור קמפיין רימרקטינג. קמפיין מסוג הזה מיועד לאנשים שכבר ביקרו באתר ועוד לא השתכנעו לבצע הזמנה.