מפרסמים בגוגל וממשיכים לגדול
מדוע כדאי לכם להשקיע בפרסום ממומן בגוגל? מהם יתרונות הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי של גוגל? האם פרסום בגוגל מבטיח הצלחה עסקית? כל התשובות בכתבה הבאה.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל וברחבי העולם. כולם משתמשים בגוגל כדי לחפש מידע, מוצר או שירות מסוים. השימוש בגוגל נוח והחברה משפרת את האלגוריתם שלה כל הזמן כדי להציע לנו תוצאות איכותיות המותאמות לביטוי אותו אנו מחפשים.
מעבר לחיפוש אחר מידע או מוצר מסוים בגוגל, מנוע החיפוש הפופולרי מציע מערכת פרסום מתקדמת ומשוכללת במיוחד. גוגל הפך עם השנים לפלטפורמת הפרסום החזקה והיעילה ביותר ברשת האינטרנט וגם אתם חייבים להכיר את כלי הפרסום שגוגל מציע כדי להגדיל מכירות ולהפוך את האתר העסקי לאוטוריטה ולנכס דיגיטלי משמעותי.
מהם יתרונות הפרסום בגוגל אדס
מערכת הפרסום של גוגל נקראת גודל אדס (Google Ads), באמצעות המערכת אפשר ליצור קמפיינים מושקעים ולהעלות מודעות פרסום במהירות ובכמה קליקים בלבד. מערכת הפרסום של גוגל מבוססת על תשלום לפי קליקים (PPC-Pay Per Click) או יצירת קשר טלפוני עם העסק, ניתן לנטר ולנתח את תוצאות הקמפיין בזמן אמת כדי לבצע שינויים ואין התחייבות למשך הפרסום.
פרסום במנוע החיפוש הפופולרי של גוגל מבטיח לכם יתרונות חשובים כגון:
- פילוח קהל יעד.
- שליטה מלאה בתקציב הפרסום.
- כלי ניתוח ומעקב אחר הקמפיין.
- מיקום מודעת הפרסום בראש דף תוצאות החיפוש.
- תשלום רק עבור הקלקות בפועל.
- עלות משתלמת.
פרסום נכון בגוגל על ידי אנשי מקצוע מיומנים מבטיח פילוח מדויק של קהלי המטרה, חשיפה רחבה בפני לקוחות פוטנציאליים שמאפייניהם ידועים מראש, יצירת לידים איכותיים, שיפור משמעותי ביחס ההמרה, גידול בתעבורת הגולשים לאתר או לדף נחיתה ייעודי וגידול במכירות, כמו גם שיפור ברווחיות העסק.
תהליך הפרסום בגוגל
פרסום בגוגל על ידי חברה מקצועית מתחיל בפגישת הכרות ואפיון הלקוח. בין היתר דנים בפגישת הייעוץ בנושאים כמו מטרות עסקיות, מטרת הקמפיין, אסטרטגיה שיווקית, קהלי מטרה, ערכי המותג ועוד. תהליך הפרסום בגוגל מבוסס על מספר שלבים:
- אפיון הלקוח והמותג, מחקר שוק ובדיקת המתחרים.
- רישום במערכת הפרסום גוגל אדס וקישור הפרופיל לגוגל אנליטיקס.
- מחקר מילות מפתח.
- ניתוח ענף ומתחרים.
- התאמת האתר העסקי לפרסום בגוגל או הקמת דף נחיתה ייעודי לקמפיין.
- אפיון והגדרת קהלי מטרה.
- מעקב, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ושיפור הקמפיין.
פרסום עוצמתי המביא לתוצאות הרצויות
מערכת הפרסום של גוגל כוללת כלים רבים ומגוונים במטרה לאפשר למפרסמים להשיג את תוצאות הקמפיין שלהם. מודעות הפרסום מוצגות בחלק העליון של דף התוצאות, מעל התוצאות האורגניות. ניתן לפרסם מודעות המכילות תוכן שיווקי, תמונות, סרטונים ומחירים, את הקמפיין אפשר לפרסם ברשת החיפוש, ברשת המדיה, ביוטיוב וכדומה, כמו כן ניתן לבחור את סוג הקמפיין, למשל רימרקטינג, במטרה לשפר את יחס ההמרה וליהנות מגידול משמעותי במכירות.
כדי להשיג את מטרת הקמפיין ובמטרה לקבל לידים איכותיים שקל להפוך למכירות, מומלץ לבצע את הפרסום בגוגל בעזרת אנשי מקצוע מנוסים. יחד עם זאת, אפשר גם לנהל קמפיינים באופן עצמי בגוגל, אך יש להתעמק בנושא, להתנסות במערכת הפרסום המתקדמת ולהשקיע לא מעט זמן ומשאבים כדי להגיע לתוצאות הרצויות.